Zarządzanie Celami - KPI - PDP

Zarządzanie celami przybiera różne formy w zależności od organizacji jej kultury organizacyjnej i możliwości technicznych. Wybierz mechanikę zarządzania celami, która najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu.

Możesz wykorzystać równolegle kilka modeli lub kształtować własny. Najczęściej firmy sięgają po ocenę KPI (Key Performance Indykator) gdzie oceniamy twarde i mierzalne wyniki pracy. Drugim popularnym rozwiązaniem jest ocena indywidualnych celów rozwojowych, czyli PDP (Personal Development Plan). Cele mogą być także wyznaczane w sposób niesformalizowany, w modelu tym każdy manager sam kształtuje politykę wyznaczania i rozliczania celów.

Ocena realizacji celów jest doskonałym uzupełnieniem oceny kompetencyjnej, dlatego tak popularne jest łączenie ich podczas oceny okresowej. 

Raport doskonały

Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników wiąże się z przetwarzaniem ogromnych ilości informacji. Wykorzystywanie danych z arkuszy papierowych jest tak żmudne, że wiele firm w ogóle tam nie zagląda. W takiej sytuacji proces oceny się kompromituje, a rola działu HR redukuje się do zadań administracyjnych.

Na szczęście dzisiaj masz raporty Empower.


Skorzystaj z rozbudowanych raportów i mapuj kompetencje w organizacji, śledź trendy, prowadź porywające prezentacje, daj zarządowi wyczerpujące raporty na jedno kliknięcie myszy. Przypomnij czym jest zarządzanie zasobami ludzkimi. Zaprojektuj strategię rozwoju HR, jako równorzędnego partnera biznesu! Raporty Empower dadzą Ci wysokiej jakości dane oraz czas na ich interpretację.

Idealny model kompetencyjny

  • Opisz kompetencje, wskaźniki, skale i poziomy spełnienia. 
  • Pogrupuj pracowników według Twoich kryteriów, a każdej grupie przydziel projektowane przez Ciebie arkusze oceny. 
  • Samodzielnie edytuj treść w panelu administracyjnym.
  • Reaguj szybko na potrzeby biznesu i samodzielnie edytuj treść w panelu administracyjnym.
  • Zbuduj mapę kompetencji Twojej organizacji, oszacuj mocne i słabe strony zespołu. Porównaj dane z oceny ze strategią rozwoju firmy i podejmuj trafne decyzje.

tablica - twoje centrum informacji

Tablica (inaczej dashboard) jest pierwszym ekranem, który widzimy po zalogowaniu się do program. Na tablicy mamy podane najważniejsze informacje dotyczące ocen okresowych, szkoleń, realizacji celów, sukcesji, itd. Tablica została stworzona z myślą o zabieganych pracownikach, którzy nie mają czasu szukać informacji. …dzisiaj chcemy, żeby informacja sama nas szukała.

Według nas informacja powinna być podawana jak najlepsze dania, kusić, przyciągać uwagę i zniewalać odbiorcę. Naprawdę dobre rzeczy nie mogą biernie czekać na zainteresowanie adresata.

Zarządzanie sukcesją

Jak zabezpieczyć kluczowe stanowiska w organizacji i zatrzymać pracowników o wysokim potencjale?

Aplikacja Empower HRM wyznacza standardy planowania sukcesji. Aplikacja przyspieszy podejmowanie decyzji, uporządkuje procedury i ułatwi planowanie ścieżek rozwoju. 

Program śledzi realizację planu, daje uczestnikom narzędzia i zasoby do indywidualnej pracy, wyznacza konkretne cele przed przełożonymi, pracownikami HR oraz uczestnikami programu. 

Jak zapewnić stały dopływ najzdolniejszych pracowników? Zadzwoń do nas, porozmawiajmy.