• + -

    Czy program może być instalowany na serwerze klienta?

    Tak, jest taka możliwość. Program może być zainstalowany na serwerach Empower lub na serwerze wskazanym przez Klienta. Warto przemyśleć decyzję o wyborze serwera. Zaletą utrzymywania programu na serwerze dostawcy jest rozszerzony pakiet darmowych usług jaki dostaje Klient.
  • + -

    Jakie elementy mogą być oceniane?

    Najczęściej oceniane są kompetencje oraz realizacja celów. Do tego dochodzą arkusze wspierające różne obszary HR. Na przykład ocena realizacji projektów, ocena potencjału do awansu. Nie każdy arkusz oceny musi być powiązany z oceną roczną. Przykładem mogą być arkusze oceny szkolenia.
  • + -

    Czy można wprowadzić własny model kompetencyjny?

    Oczywiście.
  • + -

    Jak przebiega wprowadzenie własnego modelu kompetencji?

    Wybrany pracownik HR dostaje uprawnienia Administratora. Administrator samodzielnie wpowadza treści do aplikacji i modyfikuje wcześniejsze wpisy. Klient ma pełną swobodę działania.
  • + -

    Kto ma dostęp do aplikacji? Czy występują jakieś poziomy dostępu?

    Dostęp do aplikacji przyznawany jest pracownikom klienta wg ustalonych zasad. Najczęściej uprawnienia zależne są od roli w organizacji oraz od miejsca w strukturze. Pełny dostęp przyznany jest Administratorowi HR, nieco mniejszy dostęp ma kadra zarządzająca, najbardziej ograniczony dostęp ma pracownik liniowy.
  • + -

    Jakie dane można importować do aplikacji?

    Większość uporządkowanych danych nadaje się do importu. Najpopularniejsze są dane dotyczące zatrudnienia, miejsca w strukturze, przebytych szkoleń, itp.
  • + -

    Czy można dopasować funkcje programu do specyfiki konkretnej firmy?

    Aplikacje Empower mogą być swobodnie modyfikowane by sprostać wymaganiom użytkownika. Przykładowe moduły zawierają najczęściej wykorzystywane funkcjonalności. Niemniej jesteśmy świadomi różnic między naszymi klientami i zapewniamy pełną elastyczność oprogramowania.
  • + -

    Czy oprogramowanie Empower komunikuje się z innymi programami funkcjonującymi w firmie?

    Tak. Aplikacje Empower komunikują się z innymi aplikacjami w obszarach zdefiniowanych przez klienta. Zakres i częstotliwość wymiany danych zależy od potrzeb i wymagań klienta.
  • + -

    Skąd aplikacja czerpie dane?

    Dane które możemy agregować w aplikacji Empower są podzielone na dwie grupy. Pierwsza grupa zawiera dane wspólne dla wielu aplikacji klienta. Do nich zaliczamy dane personalne, ID pracownika, daty zatrudnienia, objęcia stanowiska, miejsce w strukturze, stanowisko, itp. Druga grupa danych jest związana z konkretnym procesem HR. Są to informacje wprowadzane do aplikacji przez użytkowników.
  • + -

    Czy program ma możliwość wysyłania wiadomości do użytkowników?

    Oprogramowanie wyposażone jest w moduł poczty wewnętrznej. Dzięki temu użytkownicy mogą dostawać wiadomości tworzone przez pracownika HR. Wiadomości wyświetlane są w aplikacji oraz na skrzynce pocztowej.
  • + -

    Czy aplikacja automatycznie informuje użytkowników o terminach?

    Aplikacja zawiera funkcje automatycznych notyfikacji. Klient samodzielnie ustala treść i terminy wysyłania notyfikacji. Użytkownicy mogą dostawać informacje o zbliżających się terminach, o istotnych zmianach dotyczących ich osoby, o ilości i jakości przeprowadzonych akcji(auto raporty).
  • + -

    Czy aplikacje Empower są hostowane przez firmę Empower?

    Najczęściej klienci wybierają opcję instalowania aplikacji na serwerach klienta. Oczywiście jest możliwość hostowania aplikacji przez firmę Empower.
  • + -

    Czy dane zebrane w aplikacji są archiwizowane na serwerze?

    Tak.
  • + -

    Jakiego rodzaju raporty są dostępne użytkownikowi?

    Raporty i zestawienia mają zróżnicowanych charakter. Najpopularniejszą formą wyciągania danych z aplikacji jest eksport danych do Excela. Administrator HR sam decyduje jakie dane i w jaki sposób chce zestawiać. Drugim sposobem dojścia do informacji są wykresy i zestawienia generowane przez aplikację. Trzecim sposobem zbierania informacji jest system filtrów i wyszukiwania danych w programie.

Co mówią klienci

  • Katarzyna Kosowska
    Kierownik Działu Personalnego i AdministracjiAegon
    Firma Empower wdrażała dla Nas aplikację do obsługi procesów personalnych. Została ona indywidualnie dopasowana do naszych potrzeb. Firma podchodzi do współpracy elastycznie i z poszanowaniem specyfiki działalności odbiorcy.
  • Piotr Skarbek
    Kierownik ds. Rozwoju HRCastorama
    Firma Empower sprawnie i rzetelnie wdrażała aplikacje informatyczne wspierające procesy personalne. Na szczególną uwagę zasługują profesjonalizm konsultantów oraz ogólne dobre wrażenie płynące ze współpracy
  • Ewa Lalak
    Specjalista ds. Komunikacji wewnętrznej i HR Hellmann Hellmann Logistics
    Jesteśmy zadowoleni z efektów pracy zespołu projektowego. System został wdrożony z zachowaniem wysokich standardów, terminowo i sprawnie. Całość prac wdrożeniowych przebiegła spokojnie a jakość obsługi klienta dała poczucie kontroli i bezpieczeństwa.
  • Jan Piętka
    HR Business PartnerTech Data
    Wdrożenie aplikacji, obsługa powdrożeniowa oraz ogólne wrażenie ze współpracy jest bardzo dobre. Aplikacja jest intuicyjna, prosta w obsłudze, a jednocześnie zapewnia sporo funkcji. Ogólnie współpraca z firmą Empower jest doświadczeniem pozytywnym i budującym.  Polecam.